Jul 2, 2017
421599 Views
2303 0

What Are You Worth?

Written by

You want to do big things. You have to be worth a damn.

Everybody wants, but not everyone gets. Whatever you want you gotta deserve it. You have to put in the time. You have to plan.

The people that succeed are good at what they do. They put in the time, they’re conscientious, and they practice their skill until they were too good to ignore.

SUBSCRIBE FOR DAILY VIDEOS ▶︎ http://tailopez.com/subscribe

FOLLOW ME ON:
★ INSTA → https://www.instagram.com/tailopez
★ SNAP → http://snapchat.com/add/TaiLopez

———————————–

ADD ME:
Twitter: https://twitter.com/tailopez
Facebook: https://www.facebook.com/TaiLopezOfficial
Podcast: https://tailopez.com/podcast
Website: https://tailopez.com

Article Tags:
· ·

Comments to What Are You Worth?

  • Tia Lopez what's your Wikipedia page

    Joseph Dawkins July 2, 2017 9:53 PM Reply
  • WISDOM – YOUR THE BEST TAI!!!

    pat mulvihill July 2, 2017 10:53 PM Reply
  • Good quality.

    new me July 2, 2017 11:34 PM Reply
  • Thank you tai

    Rambod Aazdi July 3, 2017 12:03 AM Reply
  • This is a thumbs up video for sharing some Truth. Not for telling the world what it wants to hear, but what it needs to hear if they want to be a somebody one day.Reminds me of other 2 Truths below but said in another way.You can't have a million dollar dream, with a minimum wage work ethic. andFor don't be upset with the results you didn't get, with the work you didn't do.

    Sterling Lowery July 3, 2017 12:38 AM Reply
  • AWESOME VIDEO! i've been watching you for a while now and i enjoy ur vids ^_^ P.S. if you could give me some honest feedback on my channel that would be nice

    KFP July 3, 2017 1:04 AM Reply
  • planting to manatees you get to much harvest and the soil beco . depleted of nutrients ! carbon conformity

    SIR Peter Gembus July 3, 2017 1:42 AM Reply
  • Tai hitmeup igotidea for Windows 18 interactive medicine

    SIR Peter Gembus July 3, 2017 1:43 AM Reply
  • Tai, I am getting my Associate Degree in Business and then will work at either Wells Fargo or Bank of America. Is this a good start to becoming a successful person? I would like to invest in the future too, to have passive income.

    Tobi Park July 3, 2017 3:43 AM Reply
  • Damn I definitely needed to hear this as well. For the last year or so I've been making music, now don't me wrong it's pretty shitty… for now, but I've been putting it off and I've been telling myself that ill start writing tomorrow and I've been doing that the last month 😩 hearing this definitely gave me the motivation I need!

    Cast Down July 3, 2017 6:35 AM Reply
  • Regardless hearing tough stuff I like right now.

    Kevin Dreyer July 3, 2017 7:42 AM Reply
  • Tai got so good at affiliate marketing that he couldn't be ignored

    tcfreestyler123x July 3, 2017 9:39 AM Reply
  • And that's A Damn Truth !!!

    Rowdy Agyei July 3, 2017 10:03 AM Reply
  • You suck!

    Beelor July 3, 2017 11:41 AM Reply
  • I think this video defines you Tai. This is the magic key everyone needs. Now who's up for it?

    Josh Strenk July 3, 2017 7:36 PM Reply
  • To get what you want you have to deserve what you want 🙌🏻

    Joseph Villagracia July 3, 2017 8:04 PM Reply
  • KNOWLEDGE

    Brandon Linke July 3, 2017 8:48 PM Reply
  • Some people are more trouble than they are worth.

    SilkSatin Paradise July 3, 2017 11:19 PM Reply
  • this video is so true it has me dying laughing. 0:19 "…n, no you're not." 😂😂😂

    RRAREBEAR July 3, 2017 11:47 PM Reply
  • He must be talking about El Presidente Donald Trump!

    Eric Wales July 4, 2017 12:34 AM Reply
  • you are so right Tai !thank you for sharing your knowledge 😉

    sunflower July 4, 2017 12:55 AM Reply
  • I'm so jealous of your eyebrows there so thick you can do anything with them😔😔😔

    me lol July 4, 2017 2:32 AM Reply
  • haha. jaha. kaha. sirji

    anil vegas July 4, 2017 3:43 AM Reply
  • why do you post theese videos tai . what are you looking for ? the next big thing

    Daniel863051755 July 4, 2017 10:24 AM Reply
  • KNAAWWWWWWWWWLEDGE

    EstonianGodfather July 4, 2017 4:11 PM Reply
  • whats up tai Lopez help make millions with my music fam I love making music

    poohdiddy da rezeal July 4, 2017 6:20 PM Reply
  • wise word tai.

    Cettinz B July 4, 2017 7:49 PM Reply
  • I understand everything. You get what you worth in time. Patience and Hardwork

    Cettinz B July 4, 2017 7:49 PM Reply
  • you're the only one saying real shit. the only one.

    MyAcresOfDiamonds July 4, 2017 8:31 PM Reply
  • Thanks for the reminder Tai. Was starting to lose focus, this video put me back into focus! Thanks Tai 🙏🏽🔥

    SunnyChopper July 5, 2017 4:30 AM Reply
  • So the real question Should be what makes you worth a dam? If you put in the time and plant that seed for success and your not good enough than what? Using the basketball analogy. There are plenty of basketball players who played ball there entire life, and still aren't as good as some of the greatest that we know today. So is it effort? Or result? What makes you worth a dam? So people can start giving a dam?

    Maurice Christian July 5, 2017 4:32 PM Reply
  • Thank you for the tough love, Tai

    Karla Woods July 5, 2017 11:24 PM Reply
  • "They practice their skill until they are too good to ignore, and that's why you know their name."Damn.

    Alex Keefer July 6, 2017 1:17 PM Reply
    • Alex Keefer 👌

      Breezy Cruz July 7, 2017 1:45 AM Reply
    • This hit a nerve

      Creative Kloud August 3, 2017 5:10 AM Reply
  • That's why I'm alive

    Worbinu Cinimod July 6, 2017 10:28 PM Reply
  • So the politics of disposability? Got it.

    Matthew Barnette July 6, 2017 11:54 PM Reply
  • Truth

    Alana Taylor July 7, 2017 3:06 AM Reply
  • Im brazilian,what does it mean "worth a dam"?

    Meire Oliveira July 7, 2017 6:11 PM Reply
    • basically saying you need to value yourself and make others see that you value yourself.

      Nathan Goforth July 13, 2017 4:31 PM Reply
  • Tai speaks the things how they truly are straight up that's why i follow him…

    The_ guy July 9, 2017 10:24 PM Reply
  • He kicked some shit so real I had to go the comment section just to acknowledge and leave a thumbs up

    df1phantom July 10, 2017 2:06 AM Reply
  • This guys girlfriend just broke up with him

    Chinse Thao July 10, 2017 5:47 AM Reply
  • lol capitalism has fried your brain. humans have infinite value, they arent products nor are they judged by their "net worth"…. .

    Panos Sketos July 10, 2017 5:05 PM Reply
  • Some people ain't worth a damn, some ain't worth a sh!t, and some people ain't worth a FCK!

    finalfantasy8911 July 14, 2017 3:05 AM Reply
  • you are the best

    Basha R. Abdall July 17, 2017 8:18 PM Reply
  • im 100 billion

    Peezy The God July 18, 2017 2:36 AM Reply
  • im worth a bag of Doritos and some mountain dew

    Ty4755 July 23, 2017 6:54 PM Reply
  • Im 15 and i wish i could get in all of his programs but i have no money.

    Jonny Boii July 24, 2017 4:55 PM Reply
  • ..Gosh…ok, you are good in some issue, …come down Tai (that one), man,…You do not interact with millions of people a year… hahaha, chill out man………….Tai, don't fly to high… :))

    Selmir Hrnčič July 24, 2017 5:57 PM Reply
  • Tree fiddy

    GBL90 July 24, 2017 11:24 PM Reply
  • You gotta already be Rich. Once You've defined Worth within, Once you define yourself, man.. you can't help when the money starts sticking to your feet. You can't help the Mesaage being spead📜🔼REAL talk.

    Nate Gonzo July 25, 2017 5:49 PM Reply
  • yeah, i say to people, if I can talk you out of your fantasy lifestyle you were not going to make your dream come true.

    Manny Castillo August 11, 2017 3:57 AM Reply
  • That was awesome! Wish there were more people in the world who think this way, but just grateful for the ones who do! Thanks Tai for being who you are, you helped me remember who I am.

    Michelle Rutt August 23, 2017 5:05 PM Reply
  • does having a 4.0 in college in 15 while im going for finance make me worth a damn?

    Marieodl August 26, 2017 8:10 PM Reply
  • I'm listening. {im'up} 😉

    Tresie Frazier August 27, 2017 2:55 PM Reply
  • I just connected with this Man telepathically , Listening. iM 'up., ready to Celebrate my daughter's Birthday , were also pose2 b stopping by the church

    Tresie Frazier August 27, 2017 2:57 PM Reply
  • my' Test on the Church up'the Street.,. {smh} everything I told y'all these Evil Bastards would do… they did. And My God'daughter kk still plays apart in it.. y'allbe Bless Im'0ut {phones`off}

    Tresie Frazier August 27, 2017 2:59 PM Reply
  • 😉…. connected.

    Tresie Frazier August 27, 2017 2:59 PM Reply
  • bra did you call me? I don't mean by phone either😉

    Tresie Frazier August 27, 2017 2:59 PM Reply

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *